poniedziałek, 23 marca 2015

Po Ostarze


Jak widać po dzisiejszych zdjęciach i komentarzach - świętowanie się udalo! Wszyscy zadowoleni!
Czy mogło być inaczej? :D Nie w takim towarzystwie! Tacy ludzie to gwarancja udanego blotu, wspaniałej atmosfery i dobrej zabawy.

Agata (Olsztyn):

Nie miałam dotąd ani chwili, by zebrać myśli, a tym bardziej ułożyć je w słowa i coś napisać, więc dołączam się do podziękowań dopiero teraz. Dziękuję Wam wszystkim za cudowny czas, za pierwszy wspólny blot, w jakim miałam okazję brać udział, za ogień, za rozmowy, za wspólne granie i śpiewanie i w ogóle za wszystko. Czasu było tyle co nic, z wieloma osobami nie miałam okazji się integrować, wielu nawet nie miałam okazji poznać, ale każdy zaznaczył swoją obecność w sposób, jakiego się nie da zapomnieć. Dziękuję i czekam na następne wspólne świętowanie. Oby jak najszybciej!



Myszaq (Poznań):

Magiczny weekend na Ślęży.
Powitanie wiosny, nocki przy ognisku, popiół we włosach, kiełbaski czarne jak prącie szatana, topiony żółty ser z kijka, łazienki pełne deep dark fears, krajki i saggaty, piwo, i miód, i wino, i szampan, długie nocne rozmowy, Zima-Marzanna o krótkim, acz bogatym żywocie...
O jejku. Jak tu opowiedzieć takie wspaniałości? No nie da się, nie da. Tam trzeba być.




Thordis (Trójmiasto):

W końcu i mi udało się dotrzeć do domu, ale pozytywne emocje nie zdążyły wcale przez ten czas opaść :-) I jak tak patrzę, jak inni też się nadal cieszą z fantastycznie spędzonego czasu, to ja też muszę dołożyć moje trzy grosze :)

Dziękuję Wam przede wszystkim za świetną, pozytywną atmosferę, którą wszyscy razem stworzyliśmy. Organizatorom za piękny, oryginalny, dopracowany i świetnie przygotowany rytuał. Wszystkim za wspólnie spędzone chwile: za wesołe, przyjemne wieczory przy ognisku, za mnóstwo ciekawych, budujących rozmów, za intrygujące dyskusje, za wspólny śmiech i żarty, za głupią dzikuskę i Disney Soundtrack Festival, za wspólne przygotowywanie Marzanny, za to, że mogłam spróbować tkania krajki i śpiewać przy niezapomnianym dźwięku bębnów. A szczególnie za ogromną otwartość i serdeczność, której mnóstwo mnie spotkało ze strony każdego, i za to, że doskonale, swobodnie i przyjemnie się wśród Was czułam.

Było wesoło, radośnie, odświeżająco i wewnętrznie odnawiająco, czyli prawdziwie wiosennie!


Urszula (Poznań):

To i my się również podpinamy do podziękowań! Spędziłyśmy świetnie z Wami czas. Cieszymy się że mogłyśmy poznać nowe osoby i zobaczyć dawno nie widzianych znajomych :) Jesteście WSZYSCY przefantastyczni :) Już chcemy kolejne święta, które możemy z Wami spędzić. Mamy nadzieję że niedługo znów się spotkamy w tym samym, albo nawet i większym gronie :)


Beata (Wrocław):

Dym z wczorajszego ogniska jest jak szampon koloryzujący - zejdzie dopiero po kilku myciach :)
Dziękuję wszystkim za wspólne świętowanie i w ogóle miło spędzony weekend ^^


Marcin (Katowice):

Też wszystkim dziękuję za wspaniałą Ostarę :) Wielki róg pełen miodu dla organizatorów, świetnie przygotowaliście całe święto a blot był jedyny w swoim rodzaju :) Duży róg miodu dla wszystkich, dla przyjaciół, dla nowych twarzy i fantastycznej atmosfery :)

Pożegnaliśmy zimę a przywitaliśmy wiosnę i budzącą się do życia przyrodę. Ostara świętowała wraz z nami i cieszyła się z każdego naszego uśmiechu oraz z fantastycznej atmosfery :) Jeszcze raz duży róg pełen miodu dla naszej bogini :-)


Łukasz (Katowice):

Robaczki moje kolorowe, było przefantastycznie. Bawiłem się cudownie, bardzo potrzebowałem tej chwili oderwania od dnia codziennego i tego "delikatnego" szaleństwa :) Dziękuje wam wszystkim za wspaniałą Ostarę oraz wielki róg miodu dla organizatorów! Po raz kolejny zrobili to perfekcyjnie  :)


Agata:

Dziękuję za bardzo miłe przyjęcie :-) Za rok przywieziemy więcej toporów :-P


Leśna (Wrocław):

Kupa ludu, moc atrakcji, mało czasu i starania o pozostawienie ośrodka w stanie w miarę ogarniętym - ciężka jest robota organizatorów! Rogi w górę im za to, że mogliśmy się spotkać na tak wspaniałym święcie :-D Dzięki!


Mary:


Byłam tylko na sobotę i jestem cholernie uradowana że w ogóle mogłam być! Agnieszka, wielkie ukłony za organizację i przebieg wszystkiego. A także dla wszystkich którzy w jakiś sposób położyli cegiełkę. Do zobaczenia za rok !


Saturnina:

dzięki wszystkim za fantastyczną zabawę, niesamowity blot i trzy dni pełne wrażeń :D do zobaczenia latem!


Alex (Łódź):

Dziękuję wszystkim za wspólnie spędzony czas. Dziękuję prowadzącej warsztaty za przekazaną wiedzę dotyczącą krajek. Zdecydowanie będzie to dla mnie doskonałe ćwiczenie na cierpliwość. :-) Pozdrawiam wszystkich! 




Czekamy na Wasze relacje z Ostary! :-)  Do zobaczenia na kolejnym zlocie!
Relacja z Pomorza - bardzo szczegółowa, z wypowiedziami uczestników i zdjęciami, polecamy!

Zdjęcia wykonała Alex Green z Łodzi, Kasia ze śląskiego Mikołowa oraz Radek z Wrocławia :)

1 komentarz:

  1. Heilsan! Było super, dobre miejsce, dobra pogoda, dobre towarzystwo :) Szkoda że znów nie mieliśmy okazji zostać dłużej, ani przyjechać większym stadem. Może uda się następnym razem. Tymczasem borem lasem!

    OdpowiedzUsuń