czwartek, 19 października 2023

Zapowiedź podcastu

Podcast Wilczej Rodziny

Pierwszy odcinek a właściwie jego zapowiedź - został opublikowany. Zajęło to o wiele więcej czasu niż się spodziewałam a do tego nie jest idealnie, ale liczę na to, że z czasem będzie lepiej!

W tym odcinku krótko opowiadam o tym, po co w ogóle powstaje ten podcast i komu może się przydać. Możesz też posłuchac tu mojej historii ale ostrzegam - zaczyna się dawno, dawno temu, bo staram się przypomnieć sobie czasy mojej nastoletności. I zdradzam trochę szczegółów, o których rzadko wspominam, bo w sumie nie jestem osobą, która dużo myśli o przeszłości. Ale postarałam się dla Was i odgrzebałam historię!

Podcast ma być dodatkową informacją, pomocą a może i rozrywką dla naszej społeczności asatryjskiej. Z pewnością wrócę do tematów poruszanych dekadę temu na Wilczej Rodzinie oraz naszym już nie istniejącym forum, bo wciąż są aktualne a ja mam teraz więcej rozwiązań. Dużo więcej doświadczenia, praktycznej wiedzy i umiejętności, którymi chcę się z Wami podzielić. Również dlatego w tej formie, bo kiedy spotykamy się na zlotach nie jestem w stanie z każdym z Was porozmawiać tak długą jak byśmy chcieli i mam nadzieję, że te podcasty trochę nam tą rozmowę i kontakt zastapią lub uzupełnią. Dlatego proszę - piszcie co Was boli albo gryzie :D O czym chcielibyście się dowiedziec więcej?

Jeśli chcesz, zebym tu poruszyła jakiś konkretnt temat to pisz. Uważam, że głupich pytań nie ma - co najwyżej nieodpowiednio zadane :D. Nie oceniam, wiem że każdy z nas ma nad czym pracować. Nie jesteśmy idealni. Jesteśmy też bardzo różni a to tak bardzo ciekawe! Pomyśl ile tak naprawdę możemy razem zdziałać znając swoje mocne strony, współpracując tworząc coś nowego, lepszego. Będąc dla siebie zarówno wsparciem jak i kopem w tyłek, kiedy to potrzebne!


Jestem ciekawa kto słuchał tego odcinka, więc jeśli masz ochotę opowiedzieć mi coś o sobie to zrób to w formie komentarza albo maila.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz